گلکسی A15 یک نسخه 4G خواهد داشت و با اندروید 14 عرضه می شود.

طراحی احتمالی گلکسی A15 به بیرون درز کرده و شایعه شده است که نسخه 5G این گوشی است ولی به نظر می رسد که گلکسی A15 در نسخه 4G LTE عرضه خواهد شد.

گلکسی A15 (با شماره مدل SM-A155F) در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد. با توجه به شماره مدل، این گوشی فاقد اتصال 5G خواهد بود. به نظر می رسد این دستگاه از اندروید 14 بهره می برد و 4 گیگابایت رم دارد. همچنین به نظر می رسد که دارای یک پردازنده هشت هسته ای با دو هسته 2.2 گیگاهرتز و شش هسته 2 گیگاهرتز باشد. پردازنده گرافیک آن نیز احتمالا MediaTek Helio G99 است که در برخی دیگر از دستگاه های سامسونگ نیز استفاده شده است.

گوشی هوشمند و مقرون به صرفه آینده در تست عملکرد پردازنده تک هسته ای Geekbench 6 امتیاز 743 و در تست عملکرد CPU چند هسته ای 2005 امتیاز کسب کرد. از آنجایی که اندروید 14 به صورت آماده ارائه می شود، احتمالاً دارای One UI 6.0 خواهد بود و حداقل دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

اطلاعات قبلی فاش کرده است که گلکسی A15 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح Full HD+ و بریدگی Infinity-U شکل خواهد بود. گوشی آینده احتمالا در چند ماه آینده عرضه خواهد شد و دارای یک دوربین سه گانه در پشت خواهد بود. همچنین می‌تواند یک حسگر اثر انگشت خازنی در کنار آن تعبیه شود که در دکمه پاور آن تعبیه شده است. بدنه ای پلاستیکی با ضخامت 8.4 میلی متر خواهد داشت.